24. 11. 2010.
Pozivamo sve studente zainteresirane za honoraran posao na helpdesku da nam se jave.
Operater na helpdesku zadužen je za pružanje podrške korisnicima putem telefona, elektroničke pošte ili u osobnom kontaktu (na šalteru). Rad je organiziran u smjenama - radnim danom od 15:30 do 21:30, a vikendom i blagdanom od 9:00 do 15:00 sati.
Osnovni zadatak operatera je da odgovara na upite korisnika o proizvodima, servisima i uslugama Srca, te da pruža prvu razinu tehničke podrške za internetske servise udomljene u Srcu.
Osnovni uvjeti:
Od kandidata se očekuje:
Rok za prijavu je 9. prosinca 2010. godine. Prijave i životopisi trebaju biti napisani isključivo na hrvatskom jeziku i dostavljeni putem elektroničke pošte na adresu: posao-helpdesk@srce.hr.
Na oglas se možete prijaviti i na stranici Moj Posao.
Operater na helpdesku zadužen je za pružanje podrške korisnicima putem telefona, elektroničke pošte ili u osobnom kontaktu (na šalteru). Rad je organiziran u smjenama - radnim danom od 15:30 do 21:30, a vikendom i blagdanom od 9:00 do 15:00 sati.
Osnovni zadatak operatera je da odgovara na upite korisnika o proizvodima, servisima i uslugama Srca, te da pruža prvu razinu tehničke podrške za internetske servise udomljene u Srcu.
Osnovni uvjeti:
- posjedovanje statusa studenta
- iskustvo u naprednoj uporabi računala, a posebno Interneta
- sklonost radu s korisnicima
- znanje engleskog jezika
- razvijene sposobnosti za usmeno i pismeno izražavanje
Od kandidata se očekuje:
- spremnost na rad nekoliko smjena tjedno tijekom cijele godine (uključujući i barem jedan mjesec ljeti)
- zainteresiranost za računalnu tehnologiju i rad s ljudima, te želja za usavršavanjem
- savjesnost, fleksibilnost i odgovornost
- predanost poslu i sklonost timskom radu
Rok za prijavu je 9. prosinca 2010. godine. Prijave i životopisi trebaju biti napisani isključivo na hrvatskom jeziku i dostavljeni putem elektroničke pošte na adresu: posao-helpdesk@srce.hr.
Na oglas se možete prijaviti i na stranici Moj Posao.