Središnja podrška korisnicima pruža prvu razinu podrške uslugama Sveučilišnog računskog centra te informacije o edukacijama i događanjima u Srcu.
Aktivnosti Središnje podrške korisnicima usmjerene su prema ciljevima koji proizlaze iz potreba korisnika.
Najvažnija zadaća Središnje podrške korisnicima je pružanje kvalitetne i dostupne usluge podrške članovima akademske zajednice (studenti, nastavnici i djelatnici visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta u Republici Hrvatskoj) i zainteresiranim osobama.
Korisničke upute, tehničku dokumentaciju i ostale prateće materijale pojedinih usluga moguće je pronaći na stranici Javna dokumentacija usluga Srca.
Možete nam uputiti upit za bilo koju uslugu Srca, a za sljedeće usluge Središnja podrška korisnicima pruža prvu razinu podrške:
Upute za korisnike
Kako bismo što brže i točnije riješili problem koji prijavljujete, važno je da nam što bolje opišete problem i potkrijepite primjerima.
Prilikom prijave problema, savjetujemo da navedete sljedeće informacije:
- naziv sustava/usluge Srca koju koristite
- osobne podatke (ime i prezime te korisničko ime u sustavu za koji prijavljujete problem)
- tekstualnu poruku greške koja se javlja (ili sliku ekrana iz koje se vidi poruka greške)
- točno vrijeme pojavljivanja problema
Središnjoj podršci korisnicima nikada nemojte slati lozinke elektroničkom poštom.