Helpdesk

Služba za podršku korisnicima

 

Ljetno radno vrijeme Helpdeska

U razdoblju od 21. 7. do 19. 8. 2018. godine Helpdesk Srca radit će radnim danom od 8 do 16 sati.

Vikendom Helpdesk neće raditi.

 

Osnovni je zadatak Službe za korisnike (Helpdesk) omogućiti korisnicima Srca i onima koji to žele postati, savjetodavnu pomoć u primjeni informacijskih tehnologija i Interneta.

Najvažnija usluga koju pruža Helpdesk Srca je pomoć korisnicima u radu davanjem izravnih usmenih ili pismenih uputa, odnosno upućivanje na odgovarajuću adresu na kojoj korisnici mogu riješiti svoj problem. Na Helpdesku se mogu dobiti sve informacije i prijaviti se za pohađanje tečajeva Srca.

Upute za korisnike

Kad prijavljujete neki tehnički problem, važno je da problem što je moguće bolje opišete i potkrijepite primjerima. Na primjer, navedite svoje osobne podatke (korisničko ime, ime sustava koji koristite), koji softver ili operacijski sustav koristite, podatke vezane uz postavke stroja ili programa s kojim imate problema. Svakako navedite i točno vrijeme kad se problem pojavio te poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenog problema. Navedeni će podaci osigurati brži, točniji i potpuniji odgovor.