Središnja podrška korisnicima

Središnja podrška korisnicima pruža prvu razinu podrške uslugama Sveučilišnog računskog centra te informacije o edukacijama i događanjima u Srcu. 

Aktivnosti Središnje podrške korisnicima usmjerene su prema ciljevima koji proizlaze iz potreba korisnika. 

Najvažnija zadaća Središnje podrške korisnicima je pružanje kvalitetne i dostupne usluge podrške članovima akademske zajednice (studenti, nastavnici i djelatnici visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta u Republici Hrvatskoj) i zainteresiranim osobama bez obzira na to pripadaju li nekoj skupini, npr. zaposlenici neke tvrtke ili su to građani u najširem smislu.

Korisničke upute, tehničku dokumentaciju i ostale prateće materijale pojedinih usluga moguće je pronaći na stranici Javna dokumentacija usluga Srca.

                 P O Š A L J I T E      U P I T                      

Možete nam uputiti upit za bilo koju uslugu Srca, a za sljedeće usluge Središnja podrška korisnicima pruža prvu razinu podrške:

Upute za korisnike

Kako bismo što brže i točnije riješili problem koji prijavljujete, važno je da nam što bolje opišete problem i potkrijepite primjerima.

Prilikom prijave problema, savjetujemo da navedete sljedeće informacije:

  • naziv sustava/usluge Srca koju koristite
  • osobne podatke (ime i prezime te korisničko ime u sustavu za koji prijavljujete problem)
  • tekstualnu poruku greške koja se javlja (ili sliku ekrana iz koje se vidi poruka greške)
  • točno vrijeme pojavljivanja problema

 

Središnjoj podršci korisnicima nikada nemojte slati lozinke elektroničkom poštom.