Srce je odabralo društvene mreže kao jedan vid komunikacije sa svojim sadašnjim i budućim korisnicima.
Vođeno željom da se što više približi svojim sadašnjim i budućim korisnicima Srce je u 2009. godini započelo s prisutnošću na društvenim mrežama. Prva društvena mreža na kojoj je Srce ostvarilo svoju prisutnost bila je Facebook. U studenom 2009. godine Srce je otvorilo stranicu na toj popularnoj društvenoj mreži.
Na osnovi praćenja trendova vezanih uz društvene mreže Srce je s vremenom povećalo broj društvenih mreža na kojima je prisutno. Tako su s vremenom otvoreni korisnički profili i stranice na slijedećim društvenim mrežama:
- u ožujku 2011. godine Srce otvara profil na društvenom mreži Twitter
- u kolovozu 2011. godine Srce je otvorilo Youtube kanal. Na svom kanalu Srce objavljuje vlastite sadržaje (video upute za krajnje korisnike, promotivne video uratke) i okuplja na jednom mjestu video sadržaje koje su drugi YouTube korisnici objavili o Srcu (isječci iz TV emisija).
- u siječnju 2012. godine Srce je otvorilo profil na društvenoj mreži Google+
- u siječnju 2012. godine Srce preuzima brigu o profilu na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn. Na ovoj društvenoj mreži objavljuju se sadržaji koji su uglavnom orijentirani na područje međunarodne i međuinstitucionalne suradnje. Većina sadržaja koji Srce objavljuje na LinkedIn-u su na engleskom jeziku.
- u veljači 2012. godine Srce ostvaruje svoju prisutnost i na geolokacijskoj društvenoj mreži foursquare.
- od kolovoza 2015. godine Srce objavljuje fotografije sa službenih događanja na Flickru.
Uvažavajući specifične karakteristike svake od navedenih društvenih mreža Srca radi selekciju sadržaja, te ovisno o tim karakteristikama na njima objavljuje pojedini tip sadržaja. Između ostalog sadržaja na društvenim mrežama Srce objavljuje:
- najave događanja
- fotografije
- video isječke
- izdvojene novosti s drugih web stranica Srca
- servisne informacije
- zanimljivosti iz svijeta tehnologije, znanosti i edukacije.