Dobro došli na web-stranice MSHelpdeska!

S ciljem poboljšanja usluge MS koordinatorima ustanova, MSRef centar Srca pruža uslugu službe pomoći za Microsoftove programske proizvode (MSHelpdesk).

MSHelpdesk možete kontaktirati:

e-mailom: msref [at] srce.hr

telefon (u slučaju da niste u mogućnosti koristiti e-mail:
(01) 6165 100

Da biste mogli koristiti usluge MSHelpdeska morate:

- u AAI imeniku vaše ustanove imati jednu od vrijednosti atributa hrEduPersonRole postavljenu na "MS koordinator" (u imeniku ju možete dodati jer ih može biti više ovisno obavljate li više funkcija)

- u AAI imeniku vaše ustanove, trebate imati *prvu* email adresu točno postavljenu i valjanu. S tom email adresom ćete onda moći direktno slati upite iz vašeg email klijenta na email adresu MSRef centra: msref [at] srce.hr

Kod postavljanja upita na MSHelpdesk, potrebno je što jasnije opisati problem, navesti operacijski sustav kao i eventualno poduzete radnje sa Vaše strane u pokušaju rješavanja problema.

MSHelpdesk podržava sljedeće proizvode:

Napredno održavanje i sistemsko podešavanje:
Windows Server 2012/2012R2, 2016, 2019 Standard
Windows 8.1, 10 Professional/Enterprise/Education
Exchange Server 2013/2016, 2019 Standard
SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017, 2019 Standard
System Center Configuration Manager 2012/2012R2, 2016

Osnovna instalacija i osnovno sistemsko održavanje:
Office 2013, 2016, 2019 Professional Plus

Radno vrijeme helpdeska:

Radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.

Nadamo se da ćete biti zadovoljni našom uslugom!