S ciljem poboljšanja usluge MS koordinatorima ustanova, MSRef centar Srca pruža uslugu službe pomoći za Microsoftove programske proizvode (MSHelpdesk).
MSHelpdesk možete kontaktirati:
- e-mailom: msref@srce.hr
- telefon (u slučaju da niste u mogućnosti koristiti e-mail: (01) 6165 100
Kod postavljanja upita na MSHelpdesk, potrebno je što jasnije opisati problem, navesti operacijski sustav kao i eventualno poduzete radnje sa Vaše strane u pokušaju rješavanja problema.
MSHelpdesk podržava sljedeće proizvode:
Napredno održavanje i sistemsko podešavanje:
- Windows Server 2012/2012R2, 2016, 2019 Standard
- Windows 8.1, 10 Professional/Enterprise/Education
- Exchange Server 2013/2016, 2019 Standard
- SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017, 2019 Standard
- System Center Configuration Manager 2012/2012R2, 2016
Osnovna instalacija i osnovno sistemsko održavanje:
- Office 2013, 2016, 2019 Professional Plus
Radno vrijeme helpdeska:
- Radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.