Dobro došli na web-stranice MSHelpdeska!

S ciljem poboljšanja usluge MS koordinatorima ustanova, MSRef centar Srca pruža uslugu službe pomoći za Microsoftove programske proizvode (MSHelpdesk).

MSHelpdesk možete kontaktirati:

e-mailom: msref [at] srce.hr

telefon (u slučaju da niste u mogućnosti koristiti e-mail:
(01) 616 58 03, (01) 616 58 06

Da biste mogli koristiti usluge MSHelpdeska morate:

- u AAI imeniku vaše ustanove imati jednu od vrijednosti atributa hrEduPersonRole postavljenu na "MS koordinator" (u imeniku ju možete dodati jer ih može biti više ovisno obavljate li više funkcija)

- u AAI imeniku vaše ustanove, trebate imati *prvu* email adresu točno postavljenu i valjanu. S tom email adresom ćete onda moći direktno slati upite iz vašeg email klijenta na email adresu MSRef centra: msref [at] srce.hr

Kod postavljanja upita na MSHelpdesk, potrebno je što jasnije opisati problem, navesti operacijski sustav kao i eventualno poduzete radnje sa Vaše strane u pokušaju rješavanja problema.

MSHelpdesk podržava sljedeće proizvode:

Napredno održavanje i sistemsko podešavanje:
- Windows Server 2008/2008R2/2012/2012R2 Standard
- Windows XP Professional
- Windows Vista Business/Enterprise
- Windows 7 Professional/Enterprise
- Windows 8 Professional/Enterprise
- Windows 8.1 Professional/Enterprise
- Exchange Server 2007/2010/2013 Standard
- SQL Server 2008R2/2012 Standard
- System Center Configuration Manager 2012/2012R2

Osnovna instalacija i osnovno sistemsko održavanje:
- Office 2007 Professional Plus
- Office 2010 Professional Plus
- Office 2013 Professional Plus

Radno vrijeme helpdeska:

Radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.

Nadamo se da ćete biti zadovoljni našom uslugom!