Na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Osijeku, 30. studenog 2022. održana je stručna radionica na projektu DIGinLaw usmjerena na podizanje svijesti o potencijalu digitalizacije za visoko obrazovanje. Na radionici su predstavljeni i dosadašnji rezultati projekta. Pomoćnica ravnatelja Srca doc. dr. sc. Sandra Kučina Softić u sklopu radionice održala je prezentaciju „Podrška nastavnicima u digitalnom obrazovanju“.
Koordinator Erasmus+ projekta Time to Become Digital in Law (DIGinLaw) je Pravni fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, a partneri su The University Court of the University of Aberdeen (Ujedinjeno Kraljevstvo), Universitá degli Studi di Milano (Italija) i Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Hrvatska).
Projekt DIGinLaw vodi konzorcij visokoškolskih institucija svjesnih koliko snažno digitalizacija utječe na društvo, znanost i prijenos znanja. Kroz projekt DIGinLaw želi se, koristeći moderne tehnologije, povećati svijest o digitalnim zahtjevima u visokom obrazovanju u području prava i poticati digitalna pismenost i digitalne kompetencije potrebne na tržištu rada. Time se doprinosi slobodnoj migraciji visokoobrazovanih radnika i stvaranju otvorenog i uključivog društva pravnog znanja te otvorenog pristupa znanosti, koja se bavi učincima digitalizacije na pravo i pravno obrazovanje.
Glavni cilj projekta DIGinLaw je unaprijediti upotrebu digitalnih tehnologija u obrazovnom procesu pridonošenjem kvaliteti i unapređenju izvedbe online nastave u području prava u visokom obrazovanju, pružanjem kvalitetne edukacije nastavnicima i studentima prava u cilju stjecanja digitalnih kompetencija.
U okviru projekta izrađeno je 12 MOOC-ova iz područja prava koji su postavljeni u otvoreni pristupu. Srce ovom projektu doprinosi svojom ekspertizom u području e-učenja i implementacije digitalnih tehnologija u obrazovni proces. U sklopu projekta Srce je održalo edukacije za nastavnike i studente za rad u digitalnom okruženju, a pruža i podršku nastavnicima s partnerskih ustanova na projektu u pripremi MOOC-ova.