![](/sites/default/files/edu/multimedia/grafika.png)
Objavljen je raspored održavanja tečajeva i radionica. Prijave su u tijeku i trajat će do popunjenja slobodnih mjesta.
Za sve dodatne informacije slobodno nam se obratite putem adrese @email.
Pohađanjem tečajeva i drugih obrazovnih aktivnosti iz ovog područja, polaznici mogu steći znanja i vještine u multimedijskom području obradom slike, zvuka ili video sadržaja. Polaznici će se upoznati s obradom rasterske i vektorske grafike, snimanjem i obradom zvuka, snimanjem sučelja ekrana za potrebe predavanja i montažom multimedijskih sadržaja.
Zainteresiranim polaznicima su na raspolaganju:
- tečajevi uz vodstvo predavača (u učionici ili u online okruženju)
- jednodnevne besplatne radionice uz vodstvo predavača (u učionici ili u online okruženju)
- online tečajevi za samostalno učenje.
Tečajevi uz vodstvo predavača
![Način održavanja](/sites/default/files/edu/lokacijanova_0.png)
![Tko se može prijaviti](/sites/default/files/edu/studentinova_0.png)
Naziv | Trajanje* |
Osnove rada s alatima za grafički dizajn (Inkscape, GIMP) (M100) | 16 |
Osnove rada s alatima za snimanje i obradu videosadržaja (OBS Studio, Shotcut) (M200) | 12 |
*Navedeno trajanje iskazano je u školskim satima (45 minuta). |
Jednodnevne besplatne radionice
![Način održavanja](/sites/default/files/edu/lokacijanova_0.png)
![Tko se može prijaviti](/sites/default/files/edu/studentinova_0.png)
Naziv | Trajanje* |
GIMP ili kako besplatno fotošopirati slike (R401) | 5 |
Audacity ili kako snimiti i obraditi zvuk u vlastitoj produkciji (R500) | 5 |
Inkscape ili vektorska grafika za svakoga (R600) | 5 |
Shotcut ili montaža videa na jednostavan način (R701) | 5 |
*Navedeno trajanje iskazano je u školskim satima (45 minuta). |
Online tečajevi za samostalno učenje
![Način održavanja](/sites/default/files/edu/lokacijanova_0.png)
![Tko se može prijaviti](/sites/default/files/edu/studentinova_0.png)
Naziv | Trajanje* |
Osnovni grafički pojmovi (D605) | 50 |
*Navedeno trajanje iskazano je u školskim satima (45 minuta). |