radnim danom od 8 do 16 sati

 

Na sve upite nastojimo odgovoriti što je prije moguće. Ako želite dobiti brži odgovor opišite nam što bolje problem i potkrijepite ga primjerima.

Savjetujemo da nam navedete sljedeće informacije:

  • naziv sustava/usluge Srca koju koristite
  • relevantne osobne podatke (ime i prezime te korisničko ime u sustavu za koji prijavljujete problem)
  • tekstualnu poruku greške koja se javlja (ili sliku ekrana iz koje se vidi poruka greške)
  • točno vrijeme pojavljivanja problema

Rado ćemo vam pomoći, ali pogledajte možete li pronaći odgovor na svoje pitanje na stranicama unutar često postavljanih pitanja ili u korisničkim uputama prije nego što nas kontaktirate.

Obavijest o privatnosti.


Često postavljana pitanja

  • Saldo na mojoj iskaznici je smanjen u srpnju, možete li mi reći zašto?

    Korisnici potpore koji upisuju akademsku godinu studija pravo na potporu ostvaruju u razdoblju od 1. listopada tekuće do 15. listopada sljedeće kalendarske godine, osim u razdoblju od 16. srpnja do 31. kolovoza. Dakle, subvencija je dodijeljena do 15. srpnja.

  • Student sam iz Splita koji studira u Zagrebu, a ipak imam saldo na iskaznici kao student s prebivalištem u Zagrebu. Kako mogu ostvariti veću razinu prava?

    Da biste riješili problem, potrebno je pokazati na uvid osobnu iskaznicu na referadi Vaše ustanove koja će podatke o prebivalištu zavesti u Informacijski sustav studentskih prava.

  • U menzi računalo ne prihvaća moju studentsku iskaznicu. Pogledao sam na stranici https://issp.srce.hr/ i vidio da mi je razina prava 0. Što trebam učiniti?

    Prema evidenciji u ISSP sustavu Vi nemate redovan upis u ovu akademsku godinu. Obratite se referadi visokog učilišta da Vam regulira status redovnog studenta za ovu akademsku godinu.

  • Zanima me da li ja kao redovan student pulskog sveučilišta mogu jesti i plaćati studentskom iskaznicom u menzi u Rijeci?

    Uvjeti i način korištenja kartice isti su u svim restoranima studentske prehrane bez obzira na sjedište ustanove koju pohađate. Dakle, iskaznicu možete koristiti u Rijeci ako studirate u Puli.

  • Što se smatra akademskom godinom?

    Akademska godina počinje 1. listopada tekuće, a završava 30. rujna sljedeće kalendarske godine. Nastava može početi i prije početka akademske godine, ako je tako propisano izvedbenim planom nastave za tu akademsku godinu, ali ne prije 1. rujna.

  • Kako se izračunava iznos potpore za pokriće troškova prehrane?

    Potpora se korisniku dodjeljuje za dva razdoblja u mjesecu: od 1. do 14. te od 15. do kraja mjeseca pri čemu se neiskorišteni dio iznosa dnevne potpore može prenositi isključivo na preostale dane prvoga odnosno drugog razdoblja u mjesecu. Dnevni iznos potpore predstavlja osnovicu za izračun dvotjednog iznosa potpore, a računa se na sljedeći način: broj radnih dana (bez blagdana ili praznika) x dnevni iznos potpore (za razinu 1 prava na potporu dnevni iznos potpore iznosi 2,14 € (16,10 Kn)) = ukupan iznos potpore. Najviši dnevni iznos potpore predstavlja dopušteni iznos koji student može iskoristiti u jednom danu a jednak je dvostrukom iznosu dnevne potpore. Ako student prekorači najviše dopušteni dnevni iznos potpore, plaća razliku do pune cijene obroka. Primjerice, student s razinom 1 prava na potporu može dnevno uzeti 2 meni obroka što iznosi 4,28 € (32,20 Kn) potpore za pokriće troškova prehrane, a za sve dodatno plaća punu cijenu toga dana. Potpora se ne dodjeljuje u razdoblju od 16. srpnja do 31. kolovoza. Fiksni tečaj konverzije 1 € = 7.53450 Kn

  • Zloupotreba studentske iskaznice

    Ako sumnjate na zlouporabu Vaše studentske iskaznice, molimo obratite se na adresu elektroničke pošte: @email.

  • Zaposlenik sam na fakultetu, plaćam li punu cijenu ili kao član akademske zajednice imam pravo na besplatne tečajeve kod vas?

    Kao djelatnik visokog učilišta, imate pravo na pohađanje obrazovnih programa Srca po povlaštenim cijenama, a pohađanje jednodnevnih radionica besplatno je za članove akademske zajednice.

  • Uplatio sam naknadu za pohađanje tečaja, kakav je postupak ako se tečaj otkaže?

    Polaznici koji su uplatili školarinu za pohađanje tečaja koji je otkazan mogu odabrati pohađanje istog tečaja u nekom drugom terminu, pohađanje nekog drugog tečaja iste cijene, nadoplatiti razliku za odabrani tečaj po višoj cijeni ili zatražiti povrat uplaćenih sredstava. Navedeno pravo nemaju oni polaznici koji nisu došli na tečaj čije je održavanje otkazano zbog premalog broja prisutnih polaznika.

  • Pohađala sam vaš tečaj, ali sam bila spriječena sudjelovati na zadnjem predavanju. Zanima me mogu li dobiti potvrdu o završenom tečaju iako sam propustila jedno predavanje?

    S obzirom na to da vaše odsustvo nije bilo duže od jedne trećine trajanja tečaja, možete preuzeti svoju potvrdu.

  • Nisam polaznik vaših tečajeva, ali sam zainteresiran za vaše priručnike. Mogu li kupiti priručnike koji se inače dobiju na tečaju?

    Priručnici su popratni materijal uz tečajeve i ne možete ih kupiti. Srce je objavilo dio obrazovnih materijala u otvorenom pristupu kako bi ti sadržaji bili svima dostupni. U većini slučajeva su, osim priručnika, dostupne i popratne datoteke s vježbama. Na portalu OER možete pronaći online tečajeve, priručnike i druge obrazovne materijale koji su rezultat rada zaposlenika Srca.

  • Učitelj/učiteljica sam u školi, zašto mi nije omogućena automatska registracija u sustav za prijavu na obrazovne programe Srca (abc.srce.hr)?

    Automatska registracija u abc.srce.hr uz pomoć elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr omogućena je samo članovima akademske zajednice (studentima, nastavnicima i djelatnicima visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta). Polaznici koji nisu članovi akademske zajednice na obrazovne programe samostalno se prijavljuju putem lokalnog korisničkog računa. Lokalnim računom koriste se polaznici koji nemaju AAI elektronički identitet te oni koji ga posjeduju, ali su izvan sustava znanosti i visokog obrazovanja (na primjer, djelatnici srednjih škola).

  • Prijavio sam se na kratki online tečaj "Osnove e-učenja", ali ne prikazuje mi se sadržaj nijedne od tamo prisutnih poveznica. Možete li mi pomoći da dođem do sadržaja online tečaja?

    Nastavne cjeline u online tečaju otvaraju se u novom skočnom prozoru. Zato je potrebno prethodno dozvoliti otvaranje skočnih prozora (pop-up) u web pregledniku koji trenutno koristite. Tek kada ih dozvolite, moći ćete pristupiti sadržaju.

  • Dobije li se po završetku tečaja potvrda o završenom online tečaju?

    Za sve online tečajeve koji su pregledani u cijelosti omogućeno je automatsko izdavanje potvrde i digitalne značke. Mogućnost pregleda potvrde prikazat će se na dnu tečaja kada svi uvjeti za izdavanje potvrde budu zadovoljeni. Potvrda se može preuzeti na vlastito računalo i ispisati na pisaču.

  • Prijavljen sam na tečaj koji se održava online putem videokonferencijskog sustava, gdje mogu vidjeti poveznicu na kojoj će se tečaj održavati?

    Poveznicu na kojoj će se održavati tečaj te sve dodatne informacije o održavanju tečaja bit će Vam poslane putem e-pošte tri radna dana prije početka tečaja na adresu koja je navedena u sustavu za prijavu.

  • Primio sam poveznicu na kojoj će se održavati tečaj, ali ne mogu pristupiti sobi. Na koji način mogu pristupiti?

    Za pristup sobi u sustavu Adobe Connect možete se prijaviti uporabom svojeg AAI@EduHr elektroničkog identiteta (ako ga posjedujete) ili kao gost. Ako se prijavljujete kao gost, potrebno je prilikom prijave upisati svoje ime i prezime.

  • Ja sam student / znanstvenik / profesor, mogu li koristiti eduroam?

    Upotreba eduroama za krajnjeg korisnika moguća je jedino ako korisnikova ustanova pruža neki oblik elektroničkog identiteta. Za korištenje eduroam usluge vi ili vaš administrator morat će konfigurirati vaš uređaj prema eduroam postavkama.

  • Što je / gdje mogu naći eduroam installer?

    eduroam installer je programski alat koji omogućuje jednostavno i pouzdano konfiguriranje klijentskih uređaja za sigurno korištenje usluge eduroam.

    Dostupan je putem web sjedišta na adresi: http://installer.eduroam.hr.

  • Nalazim se u studentskom domu Cvjetno naselje. Od kada sam dobila svoj korisnički identitet (što je bilo prije nekoliko dana), ne mogu se spojiti na internet. Kome se trebam obratiti?

    Upute za pristup domskoj mreži možete naći na: www.eduroam.hr/installer.html, a ako se pojave problemi, za rješavanje stanari se mogu obratiti nadležnoj službi studentskog doma koja će im pomoći.

  • Mogu li se kao student prijaviti za korištenje usluge Microsoft 365?

    Microsoft 365 mogu koristiti svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet, uz uvjet da se njihova matična ustanova registrirala za korištenje usluge (http://www.srce.unizg.hr/microsoft365/). Informaciju je li se vaša ustanova registrirala za korištenje usluge možete zatražiti u IT službi svoje ustanove.

  • Kako imenovati novog MS koordinatora?

    Za imenovanje MS koordinatora potrebno je poslati zahtjev na standardnom memorandumu ustanove s podacima koji su navedeni u uputama.

  • Kako dobiti elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?

    Elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr mogu dobiti pripadnici akademske i istraživačke zajednice u Republici Hrvatskoj i to isključivo u nadležnoj matičnoj ustanovi. Elektronički identitet može dodijeliti samo ovlaštena osoba, tzv. administrator elektroničkog (LDAP) imenika ustanove.

    Popis matičnih ustanova u sustavu AAI@EduHr, kao i popis ovlaštenih osoba kojima se korisnici mogu obratiti za dobivanje elektroničkog identiteta dostupan je na stranici matične ustanove - davatelji elektroničkih identiteta.

    Osobe koje su na poslijediplomskom studiju na nekom od fakulteta u sustavu AAI@EduHr, a ne posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet, mogu i moraju dobiti elektronički identitet na tom fakultetu.

    Znanstvenici upisani u Upisnik znanstvenika Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske koji nisu povezani niti s jednom matičnom ustanovom u sustavu AAI@EduHr na način da su u njoj zaposleni ili se u njoj školuju, svoje pravo na elektronički identitet mogu ostvariti putem „Home for homeless“ servisa sustava AAI@EduHr.

    Učenici i zaposlenici osnovnih i srednjih škola svoje pravo na AAI@EduHr elektronički identitet mogu ostvariti putem Hosting usluge za srednje i osnovne škole.

  • Elektronički identitet mi je zaključan. Kako ga otključati?

    Ako ste novi korisnik, ili Vam je administrator imenika promijenio zaporku, obavezni ste zaporku promijeniti u roku 48 sati. Ukoliko to ne učinite, možete se svojim elektroničkim identitetom prijaviti još 5 puta nakon čega se elektronički identitet zaključava.

    Jednom zaključan elektronički identitet može otključati samo administrator imenika promjenom zaporke korisnika.

    Nakon otključavanja elektroničkog identiteta promjenom zaporke, korisnik je obavezan opet sam promijeniti zaporku u roku 48 sati.

    Ako je vaš elektronički identitet zaključan, za otključavanje elektroničkog identiteta javite se administratoru imenika svoje ustanove. Popis administratora imenika po ustanovama dostupan je na Popisu matičnih ustanova.

obrađenih upita godišnje
upita obrađeno u jednom mjesecu
% upita zaprimljenih putem e-pošte