Webinari Srca - Centar za e-učenje

Arhiva održanih webinara Srca u organizaciji Centra za e-učenje

Obrazovanje, kao planirani i programirani proces stjecanja kompetencija podrazumijeva tri čimbenika: studenta, sadržaj i nastavnika. Kako bi student posredstvom nastavnika spoznao sadržaj, didaktika je od svojih početaka do danas razvila niz različitih pristupa učenju i poučavanju, s ciljem da recepcija sadržaja kod studenata bude u skladu s njegovim individualnim razvojem i receptivnim sposobnostima.

Suvremena realizacija odgojno-obrazovnog procesa usmjerava područje didaktike ka unaprjeđenju kvalitete i online nastave. Ovim webinarom prikazat će se mogući oblik ostvarivanja postavljenih ishoda za kolegij Didaktike na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu te organizacija obrazovnog procesa u kontekstu e-učenja uz implementaciju IKTa. Uz sami prikaz kolegija, pozvani ste promišljati može li se na ovakav način ostvariti holistički pristup studentu i možemo li ovakvim strategijama otvoriti put cjeloživotnom učenju?!

Predavačica: doc. dr. sc. Ana Žnidarec Čučković, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

U ovom webinaru prikazat će se postupak izmjene pristupa nastavnim ciljevima, nastavnom sadržaju, nastavnim jedinicama te vrednovanju studentskog znanja i vještina koristeći primjer Anatomije, najvećeg (24 ECTS boda) predmeta prve godine integriranog preddiplomskog i poslijediplomskog studija medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazat će se i mogućnosti sučelja Learning Management System (LMS) u praćenju studentskih aktivnosti i napredovanja kroz predmet . Na primjeru modela obrnute učionice prikazat ćemo upotrebu smislenih i korisnih nastavnih aktivnosti u službi poticanja aktivnog učenja i dosizanja ishoda učenja. Na kraju će se prikazati analiza provedenog vrednovanja koja će, kao i promišljeni pristup konstruktivnom poravnanju, biti dijelom budućih reakreditacijskih postupaka ustanova u visokom obrazovanju. Nakon izlaganja slijedi dio za raspravu.

Predavači: doc. dr. sc. Ivan Banovac i prof. dr. sc. Vedran Katavić, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Umijeće poučavanja uvelike je umijeće upravljanja vremenom sa svrhom optimizacije nastavnog procesa. Nastojeći dorasti trajno rastućim nastavnim i znanstvenim izazovima, nastavnici se konstantno adaptiraju dinamici i opsegu nužnih promjena u pripremi i realizaciji nastavnih procesa. Sustav za e-učenje može u ovome biti od značajne pomoći koristi li se sukladno potrebama i mogućnostima onoga koji podučava, ali i onih koje se podučava te materije samog predmeta podučavanja. Koje su se aktivnosti i resursi te načini provjere znanja pokazali učinkoviti u ostvarenju željenih ishoda učenja kroz višegodišnju primjenu sustava za e-učenje jednog nastavnika (šumara), doznajte u ovom webinaru.

Predavač: izv. prof. dr. sc. Marko Vucelja, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu

radnim danom od 8 do 16 sati